19 Ekim 2010 Salı

yasemin, bir sus motorun soğusun.

Öyle bir geçer zaman ki fırtınasına tekrarlar ya da internet sitelerinden dahil olanlardanım. Çünkü geçen seneden alışkanlığım olan "aşk ve ceza" adlı "tmc" şahaneliğini bırakamadım, terk edemedim...Evet, böyle garip alışkanlıklarım ve zevklerim var.

Dizi sevgili yapım şirketimizin yıllardır izlediği yöntemle hatrı sayılır bir hayran kitlesine sahip. İki erkek bir kadın, kimi zaman bir erkek iki kadın...Hoşa giden aslında aşk oyunlarının güzelliği, para-pul derdine düşmeden sadece aşk-meşk derdine düşüp yaşayan insanlar. Hayatını "ay amannnnnn yine sevgilimle kavga ettik hühühühühühü" diye yaşayan ultraromantik kitlenin baştacı olmasına da ayrıca şaşmamak gerek. Sen ne diyorsun o zaman lan cikcik derseniz...Ben adamların hayatında yaşanan aksiyonlara bakıyorum, bir de kendime bakıyorum. Bildiğin uyurgezer bile sayılabilirim, sayılabiliriz çoğumuz. Adamların/kadınların her telefonu çaldığında bir olay, bir münakaşa, bir aksiyon...Sen-ben burada en fazla "kirayı nasıl ödeyeceğim, fatura da çok geldi, o ayakkabıyı alsam mı?" derken, adam her bölümde bir dünya olay çözüyor üstüne tutku dolu bir aşk yaşıyor. Kendi çapında entrika yaşayan, maceradan maceraya sürüklenen yan karakterleri saymıyorum bile.Uyuşturucu işi yapıp namaz kılan, beni seviyor diye hiç tanımadığı bir adamla evlenenler filan...Ha bir de muhbirlik yaptıgını düşündüğü için oğlunu öldürten bir adam var. ( evet var yani )

"Dizi yahu bu ne saçmalıyorsun?" derseniz...Etrafınızda, yanınızda, yörenizde yaşananlara; insanlara bakın bir...Biraz kıçı rahattaysa ya da kıçının nerde olduğu önemli değilse... Neler neler oluyor daha dogrusu biraz daha romantik ya da aşk ruhlu yaşayan insanlar nasıl yaşıyor? Diziyle birebir olmasa da ışık üzerinden neredeyse aynısı olan kopyasını görebilirsiniz..

Elbette "ayı ruhlu" değilim, değilizdir bir çoğumuz. Ancak sadece "ühühühü ama sevgilim ühühühü" diye ağlayan biri de sıkıcı olabiliyor. o yüzden sen sus da yasemin, acıların ağası savaş baldar konuşsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder