24 Ekim 2010 Pazar

pazar günleri sıkıcı mıdır?






( yukarıda bulunan görsel yargıcı'nın sitesinden alındı. )

biz mutluysak, dünya mutlu olur mu?
hayat bize güzel olursa, diğerleri bundan nasıl bir keyif alabilir?
kelebek kanat çırpınca fırtına çıkıyor mu?
aslanlar kükrediğinde gücümüz artıyor mu?
tamam bunun sonunda "kek nasıl kabarır?" demeyeceğim...


benim bir kedim var. ismi zeus, bugün bütün gün uyudu.
belki de pazar keyfi'nin anlamını aramızda tek bilen o.
şu anda da keyfi yerinde gibi görünüyor ve gülümsüyor.
ben onu sevmekten pek keyif alıyorum.
yarın iş var, bunu bilmek de beni mutlu ediyor.
hayatım boyunca "yarın iş var!" demek bence beni keyifli kılacak.
kocaman bir patron olsam da hep olduğum gibi kalsam da.
saat 19:30 tek dinlediğim şarkı şu ana kadar eros ramazotti-musica é..
inanılmaz sesli adam andrea bocelli ile söylediği bir şarkıdır, tavsiye edebilirim.
ve evet herkes gibi, bende italyanları severim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder